Tuesday, September 18, 2012

aku bersyukur Tuhan!!!!!

Bapa ku...Engkau tahu apa yang terjadi hari ini... sepanjang perjalanan aku ketika akan mendarat tak henti-hentinya aku mengucap syukur... Bapa, Engkau baik...mungkin aku mersa Engkau menjawab doa ku..apakah itu hanya perasaanku saja? Tapi aku bersyukur Tuhan..aku sangat bersyukur... terima kasih Yesusku...terima kasih!!!! Kau Bapa yang baik...Kau Bapa yang mengenal anak-anaknya...Kau berikan ku kekuatan yang nyata melalui orang-orang yang peduli dengan ku.. terima kasih untuk persahabatan yang indah terima kasih penyertaan Tuhan untuk menjagaku melakukan perubahan yang baik.. aku tidak akan menyesal akan keputusan ku doa ku akan terus aku lanjut kan Bapa... hari ini Kau buktikan apa yang terlihat mustahil bagiku, ketika Tuhanku berkehendak, itu akan terjadi... Terima kasih Yesus buat kasih Mu!!!! aku mencintai Mu!!! terima kasih untuk hadiah Mu!! jaga terus kedua orang tuaku ya Bapa..tetap berikan mereka kesehatan dan hikmat bijaksana... jaga orang-orang yang aku sayangi...dan menyayangi ku...aku serahkan mereka dalam tangan perlindungan Mu ya Bapa ku yang baik!! I LOVE YOU!!!

1 comment:

Unknown said...

saat ini aku dapat jawaban dari doa ku...

mungkin aku tidak bersyukur seperti saat aku menulis post ini...

aku marah Tuhan, aku sedih, aku kecewa

namun Bapa...beriku kekuatan dan kedewasaan